Wikia

激突!神VS魔神‼
God Tegen Het Ultieme!
Episode 026
Aflevering Data
Aflevering # 026
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 29 Maart 2009
Nederland 7 Augustus 2011
Navigatie
Vorige Aflevering 025
Volgende Aflevering 027
God Tegen Het Ultieme! (激突!神VS魔神‼, Gekitotsu! Kami VS Majin!!) is de zesentwintigste aflevering van Inazuma Eleven.

Samenvatting

De finale verloopt nog erger dan verwacht: iedereen wordt tegen de grond gesmeten en is overgeleverd aan de genadeloze technieken van Zeus. Raimon blijkt geen enkele kans te hebben om nog te kunnen winnen... Komt er hulp uit de hoek die ze nodig hebben? Of is het einde verhaal en is de droom voor altijd voorbij, net als voor de oude Inazuma Eleven??

Plot

Raimon staat achter met drie punten en worden compleet verslagen door Zeus, die met hun genadeloze technieken over iedereen heen waltzen die nog kan opstaan. De situatie lijkt compleet hopeloos en de tijd tikt voorbij. Al de spelers van Raimon liggen op de grond door de onnatuurlijke krachten van Zeus. Dit komt echter omdat Zeus het Water van de Goden gebruikt, een water met verschillende drugs erin die bovenmenselijke krachten afgeeft.

Alle spelers van Raimon hebben de moed verloren, en Aphrodite blijft de ballen op Mark Evans af schieten, die deze met veel moeite weet te stoppen doormiddel van zijn gehele lichaam. Aphrodite begint ongeduldig te worden aangezien Mark maar niet ten gronde gaat, en hij schiet God Weet op hem af.

Mark realiseert zichzelf het geheim van Ultieme Hand, aangezien de linkerhandschoen helemaal verschroeit is. Tijdens de pauze had hij zijn handschoenen verwisseld voor die van zijn grootvader, David Evans.

Hierdoor krijgt Raimon weer hoop en staan ze allemaal op. Jude Sharp en Axel Blaze schieten doelpunt na doelpunt, drie op rij, doormiddel van een combinatie tussen Vlammen Tornado en Dubbeldreun, Twin Boost F. Hierdoor is de score gelijk.

De laatste treffer is een combinatie van Tri-Feniks en Vlammen Tornado, die het vierde doelpunt maakt.

Technieken