Wikia

最強の助っ人アフロディ!
Byron, de hulp van de goden!
Episode 54
Aflevering Data
Aflevering # 054
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 14 oktober 2009
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 053
Volgende Aflevering 055
The Strongest Assist, Aphrodi! (最強の助っ人アフロディ!, Saikyō no suketto Afurodi!) is de 54ste aflevering van Inazuma Eleven Anime.

Samenvatting

De wedstrijd tegen Diamond Dust gaat door, maar er is een onverwacht iemand die zich bij Raimon aansluit, namelijk: Byron Love! Maar de Raimon leden vertrouwen hem niet, behalve Axel en Mark. Maar dan wanneer Hurley de bal krijgt gaat het de andere kant op. Byron dribbelt de bal tot aan het goal en maakt een doelpunt met zijn God Weet. Maar dan komt Gazelle aan de bal en gebruikt IJsberg Schot en maakt de stand weer gelijk. Daarna gaat de bal heen en weer maar er wordt niet gescored totdat Gazelle weer de bal heeft, hij gebruikt weer Northern Impact en maakt daarmee een tweede doelpunt voor Diamond Dust. Raimon probeert om de stand weer gelijk te maken en Axel komt aan de bal en maakt nog een doelpunt met Vuurbal Storm. Om nog een laatste goal te scoren komt Mark uit zijn doel, maar dan wordt de bal afgepakt en is het doel helemaal open. Gelukkig schiet Hurley  net op tijd de bal uit. Raimon probeert het nog eens en Mark komt weer zijn doel uit maar dan wordt de bal weer afgepakt en komt de bal in bezit van Gazelle, die gebruikt dan Northern Impact en Mark probeert hem te stoppen met zijn Vuist der Gerechtigheid. Maar omdat hij niet in de penalty zone staat, mag hij zijn handen niet gebruiken. Daarom gebruikt hij zijn hoofd en stopt daarmee Northern impact. En daarmee eindigt de wedstrijd in gelijk spel. Als Raimon wil vertrekken verteldt Shiller dat Mark dat hij geen keeper meer kan zijn, en daar is iedereen erg geschokt over.

Gebruikte Technieken