Wikia

最終決戦!ザ・ジェネシス・前編‼
Het laatste gevecht deel 1
Aflevering 061
Aflevering Data
Aflevering # 61
Screenplay
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 9 December 2009
Nederland
Navigatie
Vorige Aflevering 060
Volgende Aflevering 062
The Last Battle! The Genesis - First Half!! (最終決戦!ザ・ジェネシス・前編‼, Saishū kessen! Za . Jeneshisu . Zenpen‼) is de 61ste aflevering van de Inazuma Eleven Anime.

Samenvatting

De aflevering start met dat Meteoor Mes door de Oneindige Handen is gebroken. Iedereen is er heel treurig over, daarom geeft de coach een speech over dat ze niet moeten opgeven. Dan gaat de wedstrijd verder en maakt Axel een schot ketting met zijn Vuurbal Storm en Marks Krachtige Kopstoot. Maar Nero stopt de schot ketting met zijn Ondoordringbaar Net. Daarna komt Xavier aan de bal en gebruikt weer Meteoor Mes. En breekt door De Muur, De Toren en de Oneindige Hand heen, maar Hurley trapt hem nog net op tijd weg. Shawn vraagt of hij mee mag doen aan de wedstrijd en de coach zegt dat dat mag, en ze wisselt Shawn in voor Sue. Genesis heeft uit. En Xavier schiet op doel, maar Mark stopt het schot. Dan komt Axel aan de bal en gebruikt Vlammen Tornado van een super lange afstand. Maar het blijkt een paas te zijn naar Shawn, en hij gebruikt Eeuwige Sneeuwstorm. Maar Nero stopt he makkelijk met zijn Procyon Net. Xavier krijgt de bal en gebruikt opnieuw Meteoor Mes, maar Tori gebruikt de Perfecte Toren en stopt het succesvol. Jude paast de bal naar Shawn maar hij let niet op en laat hem uit gaan. Dan schiet Axel de bal op Shawn en vraagt hij hem of hij de stemmen niet hoort. Shawn ziet hoe hard iedereen zijn best doet en hoort de stemmen van iedereen in de bal. En dan beseft Shawn dat hij niet alleen is, en snapt hij eindelijk wat zijn vader hem vertelde. Shawns persoonlijkheid vooegt zich samen met die van Aiden, en Shawn en Axel gaan richting de goal. Shawn gebruikt een nieuwe techniek die hij Legendarische Wolf noemt, en die techniek breekt door Procyon Net heen. Xavier komt aan de bal en gebruikt nog één keer Meteoor Mes, maar Darrens Oneindige Hand evolueerd en stopt Meteoor Mes. De wedstrijd gaat door en Shawn gebruikt Legendarische Wolf voor de tweede keer, maar Nero gebruikt Muur Van Tijd en stopt het schot. En hij stoot de bal naar Xavier die een nieuwetechniek gebruikt: Supernova. En die breekt door de Oneindige Hand L2.

Gebruikte Technieken