Wikia

Jouw hulp is hier nodig!
Stub
Dit artikel is een begin. Jij kan de Nederlandse Inazuma Eleven wiki helpen door hem te verbeteren.

友情の究極奥義!
De ultieme vriendschap daad
Aflevering 65
Aflevering Data
Aflevering # 065
Screenplay Inari Akihiko
Storyboard
Productie
Regisseur
Uitgezonden
Japan 13 Januari 2010
Nederland -
Navigatie
Vorige Aflevering 064
Volgende Aflevering 066
The Ultimate Secret of Friendship! (友情の究極奥義!, Yūjō no kyūkyoku ōgi!) is de 65ste aflevering van de Inazuma Eleven.

PlotEdit

De wedstrijd van Raimon tegen de Dark Emperors gaat verder met de Dark Emperors aan de leiding. Het verhaal begint met dat Darren probeert het schot van Kevin te stoppen met de oneindige hand. Maar dit mislukt, waardoor Dark Emperors 2 punten voorsprong. Mark probeert Nathan te stoppen, maar het lukte niet na het gebruik van orkaan dribbel. Daarna gebruiken, Max en Steve plotseling Revolution V.

Darren kon het schot niet stoppen, maar dankzij Mark gaat de bal niet het net in. Later merkt Mark dat Darren arm pijn begon te doen. Maar Darren zegt:” dat hij nog steeds kan blijven doorspelen “.maar mark gaat toch in darrens positie, dan schiet nathan de bal maar mark houd hem tegen met zijn hand van god maar nathan schiet weer de bal maar wordt toch tegen gehouden dit laat nathan denken toen iemand de bal schopte en mark het tegen had gehouden met zijn hand van dan breekt het alius kristal en mark valt dan flauw. Als Mark wakker wordt is iederen weer normaal en spelen ze de wedstrijd af. de wedstrijd eindigt in 3-3.

HissatsuEdit