Wikia

Inazuma Japan A
1000px-Episode 069
Team Data
JP naam
Dub naam Inazuma Japan A
Aanvoerder Mark Evans
Gewonnen 1
Verloren 0
Coach
Debuut
Game Inazuma Eleven 3: Sekai e no Chousen!!
Manga Geen
Anime Aflevering 069

Inazuma Japan A is het eerste team voor de vertegenwoordigers van het nationale team, Inazuma Japan. Spelers van dit team worden gecombineerd met Inazuma Japan B, en daaruit wordt Inazuma Japan gecreëerd.

Tenue

Het tenue van Inazuma Japan A is precies hetzelfde als dat van het gewone Inazuma Japan. Het is blauw gekleurd en heeft witte strepen over de schouders, een red vakje onder de kraag en een bliksem-teken op de linkerborst. Het broekje is effen wit met twee blauwe strepen op het, aan de zijkanten. De sokken zijn ook blauw, met een witte lijn iets onder de rand.

Het doelman tenue is een geel shirt met donker groene lijnen die van de mouwen naar de schouders lopen, en bij de kraag naar beneden loopt tot de oksels. Ook hierop is het bliksem-teken te zien, en de kraag zelf is oranje gekleurd. De sokken zijn zwart met een gele cirkel net iets onder de rand.

Leden

InazumajapanA

Formatie Inazuma Japan A

Wedstrijd

Inazuma Japan A VS Inazuma Japan B

Tijdens deze wedstrijd werd er bepaald welke leden er in het nationale team, Inazuma Japan, geplaatst gingen worden. Er mochten geen combinatie technieken gebruikt worden, alleen individuele technieken. En, Inazuma Japan A won in het einde, met een score van 3-2.

Weetjes

  • In het spel zijn de shirtnummers van de spelers anders dan die in de anime.
  • In de anime zijn de posities van Xavier Blitz en David Samford omgewisseld.