Wikia

MixiMax

Mixi Max

Mixi Max is een instelling die je kan in Inazuma Eleven GO Chrono Stone. Hierbij kan je iemand's aura met een andere vermengen. dat gebeurt zowel met de personaliteit als met de krachten.

Mixi Max Gebruikers

Sterkste Elftal van de Geschiedenis

Andere

Info

Anime Het Mixi Max werd voor het eerst gezien in aflevering 2 van Chrono Stone gebruikt door Clark Wonderbot. Hij Mixi-maxed Fei met de aura van een Tyrannosaurus. Fei kreeg daardoor nieuwe macht en uiterlijk. Daardoor kon Fei gemakkelijk door de verdediging van van Protocol Omega en kreeg een nieuwe hissatsu genaamd Kodai no Kiba.

Sinds dat wordt Mixi-Max vaak gebruikt tijdens de zoektocht naar de sterkste elftal van de geschiedenis die geschreven werdt door Endou Daisuke's Heilige boek der kampioenschappen.Door het reizen door verschillende tijdperken om historische personages te zoeken die hun aura gaan geven aan elke speler om de sterkste elftal van de geschiedenis compleet te maken. Antagonisten als Zanark Avalonic waren ook in staat om zonder de Mixi Max Gun te kunnen Mixi-Maxen.

Film

MixiTransTaiyouMovie

Taiyou's Mixi-trans met Koumei in de film.

Mixi Maxes verschijnen ook in de film Inazuma Eleven GO VS Danball Senki W. Het feit dat de spelers van New Inazuma Japan het kunnen gebruiken is dat de film zich afspeelt in een parallel universum. In de film word ook gezien dat Taiyou en Shinsuke hun Mixi-Max kunnen gebruiken. Dat zegt dat de film later dan de Drie Koningrijken-tijdperk afspeelt.

Game

In het spel is het mogelijk dat je elke speler te Mixi-Maxen met aan andere speler. In aanvulling met de specifieke Mixi max tussen Shindou en Nobunaga, bied al aan een grote combinatie
MixiMaxGebruik

Hoe gebruik je de Mixi-Max in de spel.

van het Mixi-maxen. Waneer je een aura selecteert, is het ook mogelijk om een hissatsu te selecteren aan de spelers van de ontavangende kant. De ontvanger krijgt dan in de meeste gevallen een boost van 75% en in een geval van een Best Match Mixi Max krijgt de speler een boost van wel 100%

Merk op dat het niet mogelijk is om de Mixi-max hissatsu's die gegeven werd aan de ontvangende speler te kunnen evolueren. Om ze een level-up te geven, moet de speler van wie je de krachten krijgt ook een level-up te geven.

Gebruik

Een aura van een persoon wordt genomen en gesmolten met de aura van een ander persoon. Om te kunnen werken, moet de persoon die de aura van geljke sterkte in ieder geval als de andere persoon om te ayra te kunnen absoberen en in staat zijn de mixi-max te voltooien. Als ze niet sterk genoeg zijn, zal de mixi-max falen. Een beter begrip van de persoon van de natuur helpt ook om een te zijn met hem. Eenmaal je de mixi-max hebt gebruikt. Kun je ook zeggen }mixi Max Trans" en dan ben je klaar voor transformatie.

Best Match Mixi Max

In de meeste gevallen van een Chrono-Stone spel, Mixi-maxen van de ene persoon naar de andere, krijgt de speler
MaharoMixiMaxedWithAmagi

Mahoro mixi-Maxed met Amagi.

een gehele nieuwe haar, huidskleur enz. Echter, de Best Match Mixi Max (ベストマッチミキシマックス) laat de speler een geheel nieuwe haren en nieuwe huiskleur krijgen, zoals de ultieme elftal. 

Echter, de meeste Best Match Mixi-Max worden overeenkomend met scout-karakters.

Mixi Max Gun

Mimaxgun

De Mixi Max Gun

De Mixi Max Gun (ミキシマックス・ガン) is een wapen gehanteerd door Clark Wonderbot. Het geeft het mogenlijk om en persoon's aura op te slaan en hem te gevan aan een andere persoon. En daarmee versmeld hun mogenlijkheden samen. 

Gebruik

De negatieve kant van de pistool is gericht op de persoon van wie zijn aura zal worden afgenomen. De positieve kant van de pistool wordt gericht op de persoon wie de aura krijgt. De persoon bij wie de positieve kant van de Mixi Max gun wordt geplaatst, wordt de gebruiker van de mixi max. Waneer het succesvolt wordt, roept Wonderbat keihard: "Mixi Max Complete".

Ghost Mixi Max

De Ghost Mixi Max  (ゴストミキシマックス) is een afgeleide vorm van Mixi Max. Hierbij geeft iemand zijn aura aan
GhostMimax

Ghost Mixi Max.

de hele team.

Ghost Mixi Max Gebruikers:

Info (Chrono Stone):

Ghost Mixi Max werdt voor eerst door Beta in aflevering 11 gebruikt, terwijl Raimon aan de leiding was met 3-2, Versterkde zij haar team genoten en daardoor wonnen ze met 5-3..

In aflevering 16 werdt het nog een keer gebruikt.

Trivia

  • In de spel, Shokatsu Koumei heeft zowel met Taiyuo (Neppuu/Anime) als met Hakuryuu (Raimei).
  • Taiyou's Mixi max was heel anders dan de andere. Namelijk dat de draak van Koumei hem opat en daarmee hij
    Mimax

    Mixi Max+Keshin Armed.

    daardoor haar krachten kreeg, Dit noemt Wondeba weleens "Forced Mixi max.
  • Kinako's Mixi Max was ook heel anders, door het feit "dat ze Master Dragon aleen maar aanraakte, kreeg zij haar krachten.
  • Een ander soort Forced Mixi Max was van Zanark, Hij ging de Clara Jane in en kreeg de kracht die binnen in de orkaan zelf zat.
  • In Inazuma Eleven Go Strikers 2013, wordt Mixi Max gebruikt als een aanval of verdedigingstactiek.
  • In de spel kun je zowel Mixi max als keshin armed gebruiken.
  • Waneer je mixi-mexed bent met iemand, is het mogenlijk dat je een keshin krijgt die toebehoord bij diegene van hij/zij het was.