Wikia

Mugen The Hand
Oneindige Handen g4
Data
JP naam ムゲン・ザ・ハンド
Dub naam Oneindige Handen
Type Catch Icon
Element Wood Icon Hout
Kenmerk
Gebruikers 1
Evolutie Normaal → G2 → G3 → G4 → G5
TP consumptie
Inazuma Eleven
Inazuma Eleven 2 57
Inazuma Eleven 3 50
Inazuma Eleven GO
Inazuma Eleven GO 2 Chrono Stone 45
Inazuma Eleven GO 3 Galaxy
Strikers
Strikers 2012 Xtreme
GO Strikers 2013 50
Debuut
Game Inazuma Eleven 2
Manga
Anime Aflevering 058

Mugen The Hand (ムゲン・ザ・ハンド, let. Oneindige Hand) is een vang techniek in het Inazuma Eleven universum.

Gebruikers

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone

Inazuma Eleven GO Strikers 2013

Informatie

Deze techniek is geleerd uit David Evans' Ultieme Technieken Notitieboek. Het geheim van de techniek wordt door Mark Evans uitgelegd als: shutatatan dobababam. Deze techniek werd dus bedacht door David Evans, maar zelfs hij kon deze techniek niet uitvoeren. Darren kan deze techniek evolueren totdat het G5 bereikt heeft. Het werd doorbroken bij God Break, en later bij Hell Fire.

Gebruik

Mugen

In de TCG

De gebruiker tilt langzaam zijn armen op, zijn armen zijn volledig gestrekt en de vingers gespreid. Oranje cirkels verschijnen rond de handen. De gebruiker tilt zijn armen op tot boven zijn hoofd en klapt ze daar samen, hiermee creëert hij een fel oranje licht, waarschijnlijk energie. Hij laat de tegen elkaar geklapte handen zakken tot borst hoogte, en een feller licht met kruis verschijnt achter hem. Handen volgen niet veel later, (Normaal is met 2 handen, bij elke evolutie komen er 2 bij) en de gebruiker buigt naar voren, handpalmen al van elkaar af. Hij buigt nu naar achteren, en spreidt zijn armen achter hem, daarna buigt hij weer naar voren en strekt hij zijn armen zo uit dat de bal er recht in kan vliegen. De handen strekken zich, en vouwen zichzelf om de bal.

Weetjes

  • Toen het nog incompleet was, was het aura blauw, maar wanneer Darren hem eindelijk onder de knie had, werd de aura geel/oranje, net als de andere aura's van de technieken die door David Evans gecreëerd zijn.