Wikia

Jouw hulp is hier nodig!
CharacterIssue
Dit artikel vereist enige opruiming of verbetering.
Je bent van harte welkom om te helpen door deze pagina te bewerken.

Volg de gids van personage pagina's, waarbij je extra veel moet letten op de informatie sjabloon en de afbeeldingen die zijn gebruikt in het artikel.
Kudou Michiya
Kudou season 4
Jap naam 久遠道也
Dub naam Percival Travis
Data

Geslacht

Male Icon

Positie

Geen

Nummer

Geen

Element

Geen

Team

Sakurazaki (coach, voormalig)

Inazuma Japan (coach) Raimon (GO) (coach, voormalig)

Seiyuu

Touchi Hiroki
Debuut
Game Inazuma Eleven 3: Sekai e no Chousen!!
Anime Aflevering 068

Aflvering 001 (GO)

Manga Onbekend

Kudou Michiya (久远 道 也) (dub: Percival "Percy" Travis) is de coach van Inazuma Japan en de Raimon team in Inazuma Eleven GO tot het einde van Aflevering 6 van de Inazuma Eleven GO anime.

Uiterlijk

Hij draagt ​​meestal een donker-turquoise jas met een grijs shirt eronder en een zwarte broek. Zijn haar (ook snor) is donker violet en zijn pony bedekt zijn linkeroog. In Inazuma Eleven GO heeft hij een snor en zijn huid is donkerder.

Persoonlijkheid

Hij is meestal strikt en streng als het gaat om coachen, maar hij zorgt ook voor Fuyuka en het team, omdat hij niet wil dat zij eindigen als Sakurazai Junior High. Hij glimlacht zelden, maar verder in de serie begint hij vaker glimlachen en fleurt op, waardoor hij niet meer zo afstandelijk overkomt als hij vroeger was. Hij lijkt het leuk te vinden om zijn team bevelen te geven, maar deze niet uit te leggen, omdat hij weet dat zij het wel kunnen begrijpen en er zelf ook wel achter kunnen komen.

Plot

Seizoen 3

Percival Travis is de coach van Inazuma Japan. Hij is niet de biologische vader van Fuyuka Ono, maar houdt en verzorgt haar sinds haar ouders' overlijden. In aflevering 70 beseft Inazuma Japan plotseling de strikte aard van hem nadat ze zijn meningen hadden gehoord. De volgende training Fudou pakt heftig Kazemaru en steelt de bal van hem. Ondanks de reactie van iedereen, Percival geeft hem een ​​goede opmerking. In de derde dag van de praktijk, slopen Haruna en Megane in de Junior High Voetbal Vereniging hoofdkantoor voor meer informatie over Percival, waar ze een kans krijgen. Daar realiseerden zij dat Coach Percival bekend stond als de "Vervloekte Coach." De volgende dag wil Percival plotseling voorkomen dat het team traint en dat zij in de school moeten blijven en niet naar buiten mogen gaan. Echter leidt zijn coaching Inazuma Japan wel tot het wereldkampioenschap. Het wordt geopenbaard in aflevering 98, die na zijn carrière van het onderwijs voetbal werd opgeschort hij een basisschool leraar was. Percival glimlacht eindelijk. Door middel van deze gebeurtenissen, Percival belandt vaststelling Fuyuppe na het ongeluk over haar ouders en eindigt op steeds haar pleegvader. Hij blijft Inazuma Japan coachen door de rest van de wereldreeks, over verschillende veldslagen tot het einde.

Plot (GO)

Percival Travis blijft de coach voor Raimon. Echter, wanneer de score orde (3-0, Raimon's verlies) van het oefenwedstrijd tussen Raimon en Eito werd getrotseerd (3-1), werd hij gedwongen om uit zijn functie van coach ontslag nemen door de huidige voorzitter van Raimon. Hij riep Megane Kakeru na zijn ontslag te hacken in de vijfde Sector website en zet de gegevens van Mark Evans erop om hem de nieuwe trainer van de Raimon voetbalclub. Wordt hij wedergeboren in aflevering 18 waarbij het feit is hij een van de leden Resistance's.