Nederlandse Inazuma Eleven wiki
Advertisement
Jouw hulp is hier nodig!
Stub.gif
Dit artikel is een begin. Jij kan de Nederlandse Inazuma Eleven wiki helpen door hem te verbeteren.

Prominence
F Prominence.png
Team Data
JP naam プロミネンス
Dub naam Prominence
Aanvoerder Burn
Gewonnen 0
Verloren 0
Coach
Debuut
Game Inazuma Eleven 2: Kyoui no Shinryakusha
Manga Nooit
Anime Aflevering 048

Prominence is een van de beste teams van Alius Academy. Hun aanvoerder is Torch. Later combineerde ze met aantal leden van Diamond Dust tot Team Choas zodat ze de Genesis-titel zouden kunnen afpakken. Prominence is nooit voorgekomen als team in Inazuma Eleven series. Later, alsChaos, zie je maar een paar team leden. Hun aanvoerder Torch ontmoette Raimon tijdens de zoektocht naar de vlammenspits in aflevering 48. Hij deed alsof hij de vlammenspits was en er waren geruchten dat de vlammenspits Axel Blaze was. Prominence heeft nooit als volledig team tegen Raimon gespeeld.

Uniform

Het uniform van Prominence bestaat uit een wit T-shirt met rood-oranje lange mouwen en patronen, in het midden van het shirt een paarsachtige bol. Daaronder een donkergrijze broek en sokken in dezelfde kleur als de mouwen. Ook dragen de spelers grijze schoenen. Het keepersuniform is donkergrijs met lange mouwen en een paarse bol in het midden en daaronder een rode broek. Ook draagt de keeper witte handschoenen, lichtpaarse sokken en rode schoenen. Torch draagt de aanvoerdersband die wit is.

Leden

  1. (GK) Grent - Ooiwa Kurando
  2. (DF) Barra - Barazono Hana
  3. (DF) Berkley - Hagakure Koutarou
  4. (DF) Satosu - Satou Kazuo
  5. (DF) Bomber - Honba Geki
  6. (MF) Heat - Atsuishi Shigeto
  7. (MF) Rean - Hasuike An
  8. (MF) Bonitona - Nitou Honoka
  9. (MF) Saiden - Saiden Jou Seung
  10. (FW/Aanvoerder) Torch - Claude Beacons
  11. (FW) Nepper - Netsuha Natsuhiko

Weetjes

  • Ze zijn het tegenovergestelde van Diamond Dust, omdat hun uniforms en hun elementen contrasten zijn.
  • De spelers zijn alleen te zien in het team Chaos. In Chaos zijn niet alle leden van Prominence te zien.
  • Een Prominence is een gas-explosie van de zon.

    Prominence