Wikia

Jouw hulp is hier nodig!
Stub
Dit artikel is een begin. Jij kan de Nederlandse Inazuma Eleven wiki helpen door hem te verbeteren.

Tsurugi Yuuchi

Yuuichi Tsurugi

VladimirMixiMax

YuuichiArmed

Jap naam 剣城 優一
Dub naam Vladimir Blade
Data

Geslacht

Male Icon

Positie

Aanvaller

Nummer

10

Element

Fire Icon

Team

Raimon (Chrono Stone)

Tenmas

Seiyuu

Maeno Tomoaki
Debuut
Game Inazuma Eleven GO (Game)
Anime Aflevering 011 (GO)
Manga Onbekend
Tsurugi Yuuichi (剣城 優一) is een personage in Inazuma Eleven GO en Inazuma Eleven Chrono Stone. Hij is de oudere broer van Victor.

Uiterlijk

Vladimir lijk veel op zijn broer. Hij heeft marine-blauw haar en bruin-oranje ogen. Onder zijn lip zit een moedervlek. Zijn haar staat in stekels overeind, op twee na die slap op zijn voorhoofd hangen. Vlak voor zijn oren hangen twee losse plukken. Hij draagt een zwart shirt met een witte kraag en een wijnrode broek. 

Personlijkheid

Hij is een lieve en zorgzame broer. Hij heeft zijn broertje gered toen hij uit een boom viel.

Ookal is hij gek op voetbal, hij neemt zijn huidige conditie aan en klaagt niet. Wanneer hij zijn broer hoort praten met iemand over de operatie die hem misschien weer op de been zal helpen, werd hij kwaad. Omdat zijn broer het voetbal waar ze zo van hielden in de steek had gelaten.

In Chrono Stone wilt hij kosten wat het kost het voetbal terug geven aan zijn broertje.

Achtergrond

Toen Vladimir en zijn broertje Victor nog klein waren, speelde ze graag voetbal.  Ze wildebeide net zo goed worden als Axel Blaze. Toen Vladimir de bal naar Victor schoot, schoot Victor de bal perongeluk in de boom. Victor was vastberaden om de bal er uit te halen, maar Vladimir waarschuwde hem dat het mis zou kunnen gaan. Toen brak de tak waar Victor zich aan vast hield. Vladimir twijfelde geen moment en redde zijn kleine broertje, Victor had niks, maar hij zelf zou nooit meer kunnen lopen.

Hissatsu

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone

Mixi Max

Inazuma Eleven GO Strikers 2013

Mixi Max

weetjes

  • Hij en zijn broer zijn grote fans van Axel Blaze.