Wikia

Vlammenvogel
Vlammen Vogel
Data
JP naam 炎の風見鶏
Dub naam Fire Rooster
Type Schot Icon
Element Vuur
Kenmerk Long Shot
Gebruikers 2
Evolutie Normaal → V2 → V3
TP consumptie
Inazuma Eleven
Inazuma Eleven 2
Inazuma Eleven 3
Inazuma Eleven GO
Inazuma Eleven GO 2 Chrono Stone
Inazuma Eleven GO 3 Galaxy
Strikers
Strikers 2012 Xtreme
GO Strikers 2013
Debuut
Game Inazuma Eleven (Game)
Manga Niet Bekend
Anime Aflevering 014

Informatie

Deze techniek is verzonnen door de echte Inazuma Eleven. Hij werd al eerst gebruikt door Constant Builder en Charles Island. Ze gebruikten deze techniek in een oefenwedstrijd tegen de Raimon Eleven. Mark zag dat dit een van de technieken was die in het boekje van zijn opa stonden en hij wilde dat zijn team deze techniek ook onder de knie kreeg. Nathan zegt dat de techniek veel hoogte en snelheid nodig heeft en daarom wordt hij de eerste speler. Mark zegt dat Axel de 2de speler kan zijn. Terwijl ze bezig zijn het schot te begrijpen loopt Charles naar het bankje waar Jim op een bankje zit en zich niet met het teamoverleg bemoeit. Charles vraagt waarom hij niet bij het overleg zit. Jim zegt dat hij zich niet zo bezig houdt met die superschoten en dat hij niet belangrijk is voor het team. Charles vertelt Jim dat hij vroeger net zo was. Maar vertelt ook dat het voetbal niet zo in elkaar zit en zegt dat je elk moment moet klaar staan om in te vallen. En dat ze zien dat ook jij een topspeler bent. De wedstrijd gaat verder maar het lukt Axel en Nathan niet de techniek uit te voeren. Tot Jim ontdekt wat het geheim is van het schot namelijk de afstand. Ze moeten op precies hetzelfde moment de bal raken. Uiteindelijk lukt het en ontstaat de vlammenvogel.

Uitvoering

Twee speler rennen op precies dezelfde afstand richting de bal en raken de bal tegelijkertijd. De ene speler maakt een omhaal van onder de bal en de ander schiet hem van boven.

Gebruikers

  • Axel Blaze en Nathan
  • Carles Island en Constant Builder
  • Jeff Hephestus Iron en Sidern (Alien Name)
  • Sail Cloak Bluesea en Hugo Chicken Tallgeese
  • Joaquine Downtown en Robert Skipolson
  • Axel en Nathan raken de bal op hetzelfde moment.
  • Nathan schiet de bal van boven.
  • Axel schiet de bal van onder.
  • Vlammenvogel!
Inazuma Eleven - Honoo no Kazamidori

Inazuma Eleven - Honoo no Kazamidori

Vlammenvogel